جاده ابریشم

جاده ابریشم

شکست گزینه ما نیست . " Failure is Not An Option"
جاده ابریشم

جاده ابریشم

شکست گزینه ما نیست . " Failure is Not An Option"

کتاب MSCAD 2014



                                                                                   

سلام، ازآنجاکه زیاد اهل حرف زدن نیستم. حرف‌هایم را در نوشتن می­توانم راحت‌تر بگویم. حدوداً 7 سال پیش تو اینترنت داشتم چرخ می‌زدم با یکی از جالب‌ترین نرم‌افزارها آشنا شدم که تا آن زمان با آن کارنکرده بودم. نه بزار این‌طور داستان را برائت بگویم که یک‌شب پاییزی (یادمِ برف می‌آمد) پشت سیستمی که یک ساعت طول می‌کشید روشن شود نشستم روی لینکی کلیک کردم و وارد سایتی شدم که نرم‌افزاری را معرفی می‌کرد، بعد از کلی بی‌خوابی برای دانلود آن بالاخره صبح روز بعد تونستم دانلود و نصبش کنم  حقیقتاً جالب بود.

تا اون زمان با باورهای خودم نمی‌توانستم کنار بیام که فقط از لند دسکتاپ استفاده کنم آخِ بعضی مواقع هنوز پای SDR دوست‌داشتنی برای من و نفرت‌انگیز برای بعضی‌ها وسط می‌آمد. شاید خداحافظی من با SDR باعثش همین نرم‌افزاری بود که در موردش حرف می‌زنم. البته مایکروسافت خائن هم بی‌تقصیر نبود. بگذریم از این حرفا حس کسی را پیدا کردم که انگار عشقش رفته باشد.

از اون موقع شروع به استفاده از اون کردم. و هرکسی که می‌شناختم این نرم‌افزار را به او معرفی می‌کردم. بعدها تصمیم گرفتم تا به جامعه بزرگ‌تری آن را معرفی کنم. برای همین تصمیم به نوشتن این کتاب گرفتم. اولین نسخه از کتاب به اسم MicroSurvey Point Cloud CAD 2010  توسط انتشارات ماهواره در سال 91 به چاپ رسید و بعد از ویرایش و به‌روزرسانی دومین نسخه از آن به اسم MicroSurvey CAD 2014 مجدداً توسط انتشارات ماهواره در سال 93 به چاپ رسید. به علت هزینه­ ی بالای چاپ کاغذی کتاب تصمیم گرفتم حالا روی اینترنت منتشرش کنم... با امکان حمایت مالی [1] و رایگان

حمایت مالی را برای روحیه گرفتن می‌زارم و محک زدن این ایده که آیا کسی می­تونه به این جریان به‌عنوان یک حرکت جدی نگاه کنه یا نه ، من حداقل یک کتاب دیگر به این شکل منتشر خواهم کرد. پس اینکه کمک مالی بشه یا نه من این مسیر را ادامه خواهم داد. البته همیشه کمک مالی همه‌چیز نیست و اصولاً هم بهترین دلگرمی نیست. اگر نمی­خواین پول بدین و تا اینجا رو خوندین، یک ایمیل دلگرم‌کننده به en.point@yahoo.com یا مهم‌تر از اون تبلیغ کتاب و معرفی‌اش درجاهای مختلف می­تونه بسیار دلگرم‌کننده باشه و باعث ادامه راه.

جهت دانلود کتاب برروی این لینک کلید کنید. که وارد کانال ما در تلگرام خواهید شد و از آنجا میتوانید آن را دانلود کنید