جاده ابریشم

جاده ابریشم

شکست گزینه ما نیست . " Failure is Not An Option"
جاده ابریشم

جاده ابریشم

شکست گزینه ما نیست . " Failure is Not An Option"

نرم‌افزار برداشت هیدروگرافی Hypack

نرم‌افزار برداشت هیدروگرافی Hypack

نرم‌افزار Hypack یک نرم‌افزار برداشت هیدروگرافی است که در سراسر جهان بصورت گسترده کاربرد دارد و تمام ابزار لازم برای طراحی، جمع‌آوری داده‌ها، پردازش و محاسبات آنها و تولید نقشه‌های نهایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، در جمع‌آوری داده‌های هیدروگرافی، محیط زیستی و یا پروژه‌های مهندسی. گستره قابل استفاده این نرم‌افزار از یک قایق کوچک با یک دستگاه GPS و یک اکوساندر تک پرتو تا کشتی‌های حاوی سامانه‌ها و حسگرهای تحت محیط شبکه را در بر می‌گیرد.
پروژه ایجاد شده در Hypack شامل کلیه اطلاعات فنی لازم بوده و کاربر می‌تواند به سهولت مبنای ژئودزی و سیستم مختصات مورد نیاز را انتخاب یا تعریف نموده و در صورت لزوم از فایلهای TIF، DXF یا DGN بعنوان تصاویر زمینه که در مراحل مختلف کار دیده می‌شوند استفاده کند.
بخش برداشت نرم‌افزار Hypack شامل راه‌اندازهای لازم برای بیش از 200 دستگاه جانبی از قبیل GPSها، اکوساندرها و حسگرها و سایر وسایل بوده و اطلاعات دریافتی با دقت بالا (سریعتر از یک هزارم ثانیه) جمع شده و این اطلاعات را می‌توان در محیط شبکه به یک رایانه دیگر نیز ارسال نمود. نمایش بلادرنگ، توابع کنترل کیفیت و جمع‌آوری داده از اغلب سامانه‌های چندپرتو از قبیل محصولات Atlas، Odom، Reson، Sea Beam و Simrad نیز امکانپذیر می‌باشد.

بخش ویرایش نرم‌افزار برای بررسی سریع اطلاعات برداشت شده بکار می‌رود و این اطلاعات بطور همزمان به صورتهای پلان، پروفیل و لیست نمایش داده ‌شده و تصحیحات مربوط به سطح آب نیز که از اطلاعات دریافتی از GPS بدست آمده اعمال می‌شوند.
پشتیبانی از سامانه‌های Side Scan Sonar نیز فراهم شده و از کلیه دستگاههای آنالوگ و برخی از انواع دیجیتال می‌توان استفاده کرد.
توانایی تولید نقشه‌های نهایی، این نرم‌افزار را از سایر نرم‌افزارهای مشابه متمایز می‌کند: بخش پلات با امکان ایجاد و نمایش شیتهای حرفه‌ای و ارسال به سایر نرم‌افزارها، محاسبات احجام و ساخت سطوح TIN قابل استفاده در تهیه منحنی میزان و نمایش سطوح سه بعدی. همچنین می‌توان یک دوربین فرضی را در مسیر مورد مطالعه به پرواز درآورده و تصاویر حاصل از سطح برداشت شده را به صورت یک فایل AVI در اختیار کارفرما قرار داد.
امکان ارسال اطلاعات به فرمتهای DXF یا DGN و همچنین دریافت خطوط طراحی‌شده در سایر نرم‌افزارها با این فرمتها در Hypack از دیگر قابلیتهای این نرم‌افزار است.

اطلاعات بیشتر از این نرم افزار:
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد